Introductie
Today’s Brokers vroeg ons om te helpen meer awareness te kweken rondom het nieuwe handelsplatform Today’s Comfort. Alle informatie die wie in dat proces konden verzamelen werd meegenomen in de ontwikkeling van het platform.
Werkzaamheden
- Interactie-ontwerp
- Visueel ontwerp
- Branding
- Animatie
- Video
- Project management
- Social
Omschrijving
Om dit te bewerkstelligen hebben we de actiesite Jouwhandelsplatform.nl ontwikkeld. Deze actiesite had een dubbele functie. Ten eerste het beter bekend maken van haar nieuwe handelsplatform Today’s Comfort en ten tweede het verzamelen van nuttige data met betrekking tot de werking.
De bestaande handelsplatformen zijn allemaal ontwikkeld door professionals. Niet eerder is er echt geluisterd naar de wensen van gebruikers. Hier heeft Today’s met 11EN1 nu verandering in gebracht.
Met behulp van het zogenoemde crowdsourcen worden gebruikers betrokken bij de ontwikkeling van het nieuwe platform. Met een incentive hebben we gepoogd de aandacht van potentiële nieuwe gebruikers te trekken. Om dit kracht bij te zetten werd de actiesite ondersteund door diverse nieuwsbrieven, bannercampagnes en social media.
Jouwhandelsplatform.nl bood gebruikers de gelegenheid de voor hen drie belangrijkste eigenschappen van zijn of haar ideale handelsplatform aan te geven. Bezoekers konden daarbij ook een toelichting schrijven of hun ervaring delen via een YouTube-filmpje. Als incentive wordt de beste inzending beloond met een flinke korting op de transacties.
Met de verworven informatie werd het voor Today’s tevens eenvoudiger het ideale handelsplatform Today’s Comfort te ontwikkelen.
Resultaat